Livrare


  • Livrari incomplete sau incorecte

 

Va rugam sa va asigurati inmomentul livrarii ca bunurile sunt in perfecta stare si sa informati soferul dela compania de livrare in cazul in care observati orice nereguli sau lipsuri sicereti sa se consemneze pe dovada de livrare. Ex: coletul prezinta urme delovituri, indoituri, este dechis, etc....

In astfel de situatii esteindicat sa faceti cateva fotografii care sa prezinte cat mai corect neregulileconstatate.

Dupa aceea va rugam sa neinformati in decurs de maxim 3 zile pe adresa [email protected]

Va reamintim ca este foarteposibil ca marfa sa fie livrata in zile diferite, fiind impachetata in maimulte colete.

Din pacate trebuie sa platitidaca nu ati reclamat la timp lipsa marfii.

Va rugam sa tineti cont si defaptul ca in cazul in care ati semnat o declaratie pe proprie raspundere lacompania de transport cu privire la livrarea articolelor comandate si in lipsadumneavoastra, acestea nu pot fi reclamate ulterior, deoarece vor fi respinse.