Livrare

  • Livrari incomplete sau incorecte

 

Va rugam sa va asigurati in momentul livrarii ca bunurile sunt in perfecta stare si sa informati soferul de la compania de livrare in cazul in care observati orice nereguli sau lipsuri si cereti sa se consemneze pe dovada de livrare. Ex: coletul prezinta urme de lovituri, indoituri, este dechis, etc....

In astfel de situatii este indicat sa faceti cateva fotografii care sa prezinte cat mai corect neregulile constatate.

Dupa aceea va rugam sa ne informati in decurs de maxim 3 zile pe adresa  contact@ragavio.ro

Va reamintim ca este foarte posibil ca marfa sa fie livrata in zile diferite, fiind impachetata in mai multe colete.

Din pacate trebuie sa platiti daca nu ati reclamat la timp lipsa marfii.

Va rugam sa tineti cont si de faptul ca in cazul in care ati semnat o declaratie pe proprie raspundere la compania de transport cu privire la livrarea articolelor comandate si in lipsa dumneavoastra, acestea nu pot fi reclamate ulterior, deoarece vor fi respinse.